Za samo 15 minuta možete pripremiti ove zdrave štanglice za porodicu i prijatelje kao i za poneti (na put, na posao, na sport)

Naravno ukoliko želite da vam duže stoje onda postoji proces pravljenja: prvo u friz, zatim sečenje pa u dehidrator, ili rernu ko nema dehidrator. Ovim procesom obezbeđujete dugotrajnost, kompaktnost i bolji ukus.

Od koštunjavih plodova možete staviti po želji. Ja obično koristim sirov badem, orahe, kikiriki, lešnik…( po šolju – možete i više ukoliko želite veću količinu )

Od suvog voća to su urme, suve smokve, suvo grožđe, gođi bobice, brusnice… ( po pola šolje + pola šolje meda ili agavinog sirupa )

Kao dodatak, opciono: mak, susam, chia seme

Sipajte u činiju orašaste plodove. Ja stavljam cele, vi ne morate. Možete ih usitniti radi lakšeg oblikovanja i sečenja posle. U posebnu činiju stavite suvo voće. Ukoliko je mnogo tvrdo prvo ga potopite na sat vremena. Zatim izblendajte da se napravi lepljiva masa koju ćete preliti preko oraščića. Sve dobro promešajte, stavite na pek papir ili oblandu i poravnajte oklagijom. Tako dobijenu smesu stavite u friz na pola sata, zatim isecite. Najbolje satarom ili nekim dugim nožem koji ima ravno sečivo.

Po želji, svoje štanglice stavite u rernu na pola sata na temp. 150 uz ventilator da se malo prosuše. Kad se ohlade spremne su za pakovanje.
Malo kartona, celofana, makaze i tračice za vezivanje i imaćete svoju idealnu, izbalansiranu, energetski jaku, zdravu užinu.

Prijatno! 🙂

Advertisements