Bademovo čokoladno mleko

Iako izgleda kao euro-krem u ovoj praktičnoj staklenoj boci od 0,5L, kada se promućka ono je čokoladno, divnog ukusa, osvežava i nije suviše slatko. Taman koliko treba.

Verovatno već  znate na koji način se prave biljna mleka. Uvek se prvo na 8 sati potope oraščići a zatim se mute u blenderu sa vodom. Skoro uvek je ista razmera ( na 1 šolju oraha dodaje se 3 šolje vode ). Obavezno koristite filtriranu ili prokuvanu vodu.

Ja sam imala peh prošlog meseca mi se polomio blender pa sam ovo mleko pravila u seckalici ali možete se poslužiti i štapnim mikserom. Bitno je dobro ga procediti na kraju.

U toku blendanja, možete dodati urme i dve kašike kakao praha i zatim procediti sve zajedno da ne biste imali kožice od urmi svuda po šolji. Nije baš prijatno, bar meni.

Ovo mleko može vam zameniti kafu, sokove ili bilo koje drugo piće za kojim biste posegnuli kada osetite da vam treba dodatni stimulans – hidratacije i energije.

Odložite svoje boce u frižider posle pripreme. Mleko će samo formirati čep na vrhu tako nemate brige narednih par dana da li će ostati sveže. Po potrebi ga možete zagrejati ukoliko imate mališane ili volite toplo mleko uz biskvite.

Od pulpe koja vam ostane možete i sami praviti keksiće od badema ili staviti u energetske štanglice kako sam ja uradila.

Probajte i uživajte 🙂 Prijatno!

Leave a Reply

