Kikiriki puter iz kuhinjskog mlina

Domaći kikiriki puter je apsolutni hit! Može biti zamena za bilo koju mazalicu i da vam ne dosadi. Za sve vas koji idete u teretanu ili redovno vežbate van teretane, kikiriki je zbog svog sastava odličan proteinski obrok naročito ukoliko ga kombinujete sa bananom. Čak je i kombinacija banana+slan kikiriki savršenog ukusa!

Ranije nisam bila ljubitelj, doduše, onog kupovnog čiji se ukus bitno razlikuje od domaćeg, no to nisam ni znala dok ga nisam napravila sama. Razlikuje se zbog toga što se u industrijski kikiriki puter dodaje ulje, suncokretovo ili neko još lošije… negde dodaju i šećer i razne neke ( rekla bih ) nepotrebne stvari.

Ovo je puter od dva sastojka – kikirikija i malo himalajske soli. I znate šta? Ima savršen ukus. Zavolela sam ga.

Možete ga mazati na hleb, dodavati kašama, salatama ( umesto ulja, onda dobije salata i punu aromu orašastog) a ukoliko ne dodate so već malo meda ili drugog zaslađivača – dobijate podlogu za musli štanglice ili energy bar-ove. Razne kombinacije su u opciji i možete ga jesti zaista na mnogo načina.

Važno je znati da kikiriki spada u jak alergen i da ne treba preterivati.

U zavisnosti od veličine vašeg mlina, mešaćete sastojke ovako:

  • na 100gr pečenog kikirikija ide 1/2 ravne kašičice soli

Ja obično stavljam himalajsku so. Bitno je da sastojci budu povezani u startu jer naknadno dodavanje nije moguće. Naravno, uvek možete dosoliti svoju salatu, sendvič…

Uživajte u ukusu i home made proizvodima 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s