Search

Neki to vole: Zdravo

Ove godine, kao da od sredstava za zaštitu od komaraca, na njih ne deluje ama baš ništa. Koliko god se mazali raznim preparatima koji su dostupni na tržištu, vratimo se iz prirode izujedani i sa neprijatnim svrabom po koži. Ono... Continue Reading →

Iako izgleda kao euro-krem u ovoj praktičnoj staklenoj boci od 0,5L, kada se promućka ono je čokoladno, divnog ukusa, osvežava i nije suviše slatko. Taman koliko treba. Verovatno već  znate na koji način se prave biljna mleka. Uvek se prvo... Continue Reading →

Za samo 15 minuta možete pripremiti ove zdrave štanglice za porodicu i prijatelje kao i za poneti (na put, na posao, na sport) Naravno ukoliko želite da vam duže stoje onda postoji proces pravljenja: prvo u friz, zatim sečenje pa... Continue Reading →

Da mi je pre samo godinu dana neko rekao da ću toliko usavršiti pravljenje hleba i da ću ga spremati sa orasima i makom, verovatno bih se slatko nasmejala i pitala: - a zašto bih to radila? E pa ne... Continue Reading →

Ovaj pikantan prilog možete služiti kako uz suši ( kako to tradicionalno rade Japanci) ali i uz gotovo svaku porciju riže. Neverovatno lak za napraviti a toliko ukusan i zdrav da ga je poželeti uvek prikrivenog u nekom kutku frižidera. Dakle:... Continue Reading →

Alge su odličan stimulator probavnog sistema. Kada je reč o detoksu, na vrhu su liste namirnica koje čiste naš organizam.

Poslastica, pre svega pravljena "za poneti" i užina varijante, osmišljena da ne sadrži sastojke životinjskog porekla ali ni žitarice.

Koža je naš najveći organ. Sve što nanesemo na nju dalje se procesuira u našoj jetri.

Prste da poližeš - tost za ovde i poneti. Može da se jede samostalno ili uz nešto, mada... najlepši je kada mu ništa ne "kvari" ukus. Beskvasni hleb može da se pravi na razne načine, sa više ili samo jednom... Continue Reading →

Recept za home-made crnu čokoladu ne može biti jednostavniji...

Tamna čokolada takođe sadrži značajnu količinu dva važna minerala, i to magnezijuma (koji je važan za proizvodnju energije, jake kosti, opuštanje mišića i prenos nervnih impulsa) i bakra (koji pomaže stvaranje neurotransmitera i povezuje se sa manjim rizikom razvijanja kardiovaskularnih bolesti). Tako 40 gr crne čokolade sadrži 15 odsto preporučene dnevne doze magnezijuma, odnosno 34 odsto doze bakra.

Ovu ukusnu paštetu možete brzo i lako napraviti...ukoliko ste već za ručak planirali sočivo a desi vam se da vam određena količina ostane možete je iskoristiti za pravljenje paštete. Odlična je kao namaz sa sendviče, predjelo, uz glavno jelo a možete je služiti i uz prepečene tortilje ili slane hrskave krekere.

Powered by WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: